Myrkl Returpolicy

När du får din vara måste du kontrollera den så snart som möjligt efter mottagandet och alltid före användning. Du har 30 dagar på dig att returnera din beställning enligt vår 30-dagars returperiod, som börjar dagen efter att du tagit emot varan. Om du får fel produkt eller en skadad produkt, ersätter vi den och vi ersätter dig portokostnaden. Om du provat produkten och inte är nöjd med den måste du för att få ersättning:

  • Skicka tillbaka den till oss på egen bekostnad inom 30 dagar från produktens mottagande
  • Se till att max åtta kapslar har använts, dvs. minst 22 piller kvar i förpackningen du kommer att returnera

Fel vara mottagen: Vi ber om ursäkt om du har fått fel vara av misstag. Detta är inte vanligt, och vi vill lösa detta så snabbt som möjligt åt dig. För att få en återbetalning eller en ersättning måste du returnera varan i samma skick som du fick den och inom 14 dagar från den dag då du tog emot varan.

Skadade eller felaktiga föremål: Vänligen acceptera våra ursäkter om du har fått en vara som är skadad eller felaktig. Vi förstår hur frustrerande detta kan vara och vill lösa detta så snabbt som möjligt för dig. Om du anser att varan är felaktig, vänligen kontakta oss. Du måste berätta exakt vad felet är och så snart som möjligt efter att du upptäckt felet så kommer vi att ge råd om vad du ska göra härnäst. Vår returpolicy för felaktiga varor upprätthåller dina lagstadgade rättigheter.

Varan ej mottagen: Vi ber om ursäkt om du inte har mottagit din vara. Detta är inte vanligt, och vi vill lösa detta så snabbt som möjligt åt dig. För att få en återbetalning eller en ersättning måste du meddela oss att du inte har mottagit din vara inom 21 dagar från den dag då du fick ett e-postmeddelande från oss som bekräftar att varan har skickats.

Dina lagstadgade rättigheter: Vår returpolicy påverkar inte dina lagstadgade rättigheter. För mer information om dina andra lagstadgade rättigheter, besök den brittiska regeringens webbplats på: www.direct.gov.uk eller kontakta Consumer Direct, den statligt finansierade konsumentrådgivningstjänsten på 08454 04 05 06.

För att returnera din vara: Kontakta oss via ditt konto via vårt meddelandecenter online. Du måste informera vår kundtjänst om ditt ordernummer, varan du returnerar och anledningen till returen. Vi kommer sedan att förse dig med ett unikt returbehörighetsnummer och kommer att bekräfta adressen du behöver för att returnera varan till Vänligen packa varan på ett säkert sätt och inkludera ditt ordernummer, namn och adress i paketet Vänligen skaffa ett fraktbevis från postkontoret när du skickar din vara till oss. Portobevis kostar ingenting utan det, men vi kanske inte kan behandla din återbetalning eller ersättning i det sällsynta fall att din vara går förlorad under transporten Om du begär en ersättning och produkten inte längre är tillgänglig kommer vi att behandla återbetalningen till den ursprungliga betalningsmetoden som användes för att köpa varan. Varje vara du har accepterat och sedan returnerar är ditt ansvar tills den når vårt lager. Se därför till att du skickar tillbaka din vara till oss med en leveranstjänst som försäkrar dig för värdet av produkterna.

Vad vi ska göra härnäst: Alla produkter som returneras till oss kontrolleras av vår returavdelning. Om du har rätt till återbetalning kommer vi att återbetala priset på din vara. Returer behandlas vanligtvis inom 7 arbetsdagar efter mottagandet av en annullerad beställning, och senast inom 30 dagar efter mottagandet. Vi återbetalar det ursprungliga betalningssättet som användes för att köpa varan.

Retur av ersättningsprodukter: Om en vara du beställde visade sig vara felaktig och vi ersatte den, har du rätt att annullera din beställning avseende ersättningsprodukten inom 7 arbetsdagar från och med dagen efter att du mottagit ersättningsvaran och fått en återbetalning.

Kostnad för att returnera varor: Observera att vi endast kan återbetala portokostnaderna för att returnera en vara: vi har skickat fel vara till dig, eller varan är skadad eller felaktig; eller där du returnerar en ersättningsvara eller ersättningsvara som du inte vill behålla. Vi återbetalar inte porto för varor som befunnits vara i gott skick. Kostnaderna för att skicka tillbaka varan till dig beror på varan och kommer att meddelas dig efter att testprocessen har slutförts.

Klagomål: Om du inte är nöjd med det sätt på vilket vi har hanterat returen, ersättningen eller reparationen av någon vara ber vi om ursäkt. Vi vill lösa saken. Kontakta våra kundtjänstrepresentanter.